After eight

Jeg trodde at fredag 13. skulle gå smertefritt. Kan kanskje ikke skylde på dagen for en dårlig forelesning. Anyway; jeg kom meg hel til og fra skolen, jeg ble ikke kvalt av middagen, ikke datt jeg på isen når jeg gikk tur, men når jeg skulle legge i en ny kubbe i peisen, klarte jeg å halvveis kaste/miste kubben litt feil, og satt igjen med en halv cm flis i tommelen. Og på den høyre. Det er faktisk ikke veldig lett å pirke og hale den ut (var jo på størrelse med et tre denna flisa) med pinsett. Den gode nyheten er at venstrehånda mi klarer det utroligste og tommelen overlevde. HAH!

~ av Trine den februar 13, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
