Nei, det funker ikke.

Jeg kan ikke sitte bak frem på toget likevel.Først kvina jeg over det, så gikk jeg tilbake på hele dritten, og nå, nå må jeg bare kvine enda mer. Altfor tidlig til morgen idag, med altfor mange kuldegrader ute sto jeg og venta på toget – som faktisk kom da det skulle komme. Hurra for NSB! Men så kommer problemet;
jeg fant ingen plass, måtte gå igjennom tre vogner (den ene var så skummel at hvis jeg ikke hadde hatt noen foran meg kunne jeg begynt å grine), fant meg en plass BAK FREM og sovnet. Nesten som en stein. Så stopper vi på Ski, litt ekstra lenge, fordi «et sykdomstilfelle» inntraff, som damen sa over høytaleranlegget, hvorpå hun skrek etter lege. Legen kom, ambulansen kom og jeg fikk aldri vite hva som skjedde. Doh. Man blir jo nysgjerrig! Men poenget er at den forsinkelsen klokka åtte til morgen idag har satt sine spor (haha) og toget hjem i dag var så klart en halv time forsinket. Mennesker i hopetall og jeg måtte nok engang sitte BAK FREM. Jeg er så glad jeg ikke joina McDonalds før jeg dro hjem. Det kunne blitt et problem.

Kan dere værsåsnill investere i noen riktigveiseter snart? Det er jo INGEN som vil sitte feil vei. Really. Spander på dere et par ekstra minutter og snu toget i stedet, det er faktisk en god unnskyldning for å komme noen minutter forsent. Jeg hadde lett latt dere slippe unna med den unnskyldningen!

~ av Trine den februar 12, 2009.

4 kommentar to “Nei, det funker ikke.”

  1. Jeg er så enig som det bare enig går ann å bli… Ja, du skjønner hva jeg mener!

  2. Jeg har heller aldri helt skjønt dealen med å sitte baklengs. De to første gangene er det kult. Du føler deg unik når du sitter motsatt vei som _alle_ andre. Du bryter baner, og uttrykker dette ved å sitte baklengs. Men etter det, blir det bare teit…

  3. Bryter baner? Jeg får ikke akkurat det følelsen på toget, men. Fikk riktigveisete begge veier idag da :D

  4. Hvordan snur man et helt tog på et par minutter inne i trange Oslo? :)

Legg igjen en kommentar

 
