Sitting, waiting, wishing

I helgen har jeg:

– Måkt snø i nærmere 6 timer
– Diskutert rådyrjakt med en random
– Trent
– Nesten blitt påkjørt av pappa sitt snøskjær
– Hatt snø langt oppover ryggen
– Solgt klær på 70%
– Begynt på ny bok (Pilgrimsreisen av Paulo Coelho)
– Fått TO papercuts
– Hengt europakartet opp på veggen

~ av Trine den februar 8, 2009.

3 kommentar to “Sitting, waiting, wishing”

  1. TO papercuts??? Du verden, det hørtes dramatisk ut og faktisk litt uvanlig også! Jeg på min side har blitt løpt ned av en traktor-lesbe og fått verandaleppe OG slått meg på utgansdøra :p Begge i edru tilstand!

  2. Hvor selger man klær en søndag i februar? :p

    Flink til å måke da ;)

  3. Helgen sa jeg, Fredrik, helgen. Fredag – søndag så vidt jeg vet.

    Og Ina, JA, TO papercuts. Jeg hater de. Men du vinner jo. Lett. Spesielt den med døra. Klomse!

Legg igjen en kommentar

 
