You make me happy

Er du en av de som sparer på søte meldinger? Eller, generelt meldinger du smiler litt ekstra av fordi de er litt utenom det vanlige? Jeg er. Noen meldinger fortjener å bli tatt vare på. Her er et knippe av mine: 

«Lommemannen gir ut bok med tittelen ‘lommeboken’. Lanseringen vil finne sted i ‘Lommedalen’ hvor forøvrig han er lommekjent. Det vil bli servering fra lokale lommelerker og utdeling av signerte lommetørkler. Andledning for lommetennis i busslommen. Boken vil ikke koste med enn lommerusk.» 

«Ja, for det er jo GLITRENDE og våkne opp og finne ut at jeg har spydd INNI lommeboka mi! Må nok engang se meg slått av kong alkohol…» 

«Jeg elsker bloggen din! :)» 

«Mona: Nå må du holde meg i hånda. Du kan bli påkjørt av en bil. Elev: Jeg vil heller bli påkjørt av en bil enn å holde deg i hånda.» 

«I don’t care what I say. Wake me up.»

«Jeg er seig i rompa. Er på vei.» 

«On me old way, love. Be brave.»

~ av Trine den februar 3, 2009.

2 kommentar to “You make me happy”

  1. Jeg tar vare på de ekstra søte meldingene, men utrolig nok kommer de veldig sjeldent…

  2. Vi ler!

Legg igjen en kommentar

 
