Trikken hyler og kulda biter

Jeg lurer på om det ikke er nærmere femti kuldegrader ute. Det virker i alle fall sånn. Jeg var ikke veldig happy når jeg sto og ventet på toget, kvart på syv til morgen idag med lua laangt ned over hue. Heldigvis var det varmt på toget og jeg kunne sove en time til. Men det er jo dersto verre å våkne i Oslo, måtte gå av toget og ut i kulda igjen. Oh well. 

Startet et nytt verksted idag; featurejournalistikk. Kjempe allright lærer, regner med at det blir noen spennende uker. Så idag har jeg stått i tyve minutter, i ro, på Stortorget og observert. Beskrivende ord for hele artikkelen; frostrøyk. Pennen min sluttet faktisk å skrive. Blekket frøs. SÅ kaldt var det.

Imorgen skal jeg sove lenge. I alle fall lenger enn idag.

bilde-551
Kanskje på tide med litt sol?

~ av Trine den februar 2, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
