Blir ikke klok her, nei!

Er det noe jeg digger så er det å se hvem som har søkt på hva og kommet inn i bloggen min. Det er mye grapefruktkjerneekstrakt interesserte folk der ute. Jeg vet ikke hvor fornøyde de blir når de kommer inn hit og skjønner at det kun var en tittel. Og hadde ingenting, what so ever, med innlegget mitt å gjøre. Oh well. I’m not even sorry. Jeg koser meg litt med det. Men igår kom et søtt søk opp (søtt, eller om noen er på stalker-stien, jeg har ikke helt bestemt meg), nemlig; «søk hvor bor marit larsen». Beklager igjen, men det vet jeg heller ikke. Men jeg vil vel kanskje tro hun har en hemmelig adresse.

Jeg håper jo selvfølgelig de som plutselig dumper innom her, uten at det var meningen, blir en fast leser. Er det noe jeg liker, så er det faste lesere. Og grønne epler.

~ av Trine den januar 28, 2009.

Én kommentar to “Blir ikke klok her, nei!”

  1. Jeg er en fast leser :D Og jeg kan tilogmed gi deg et grønt eple :P

Legg igjen en kommentar

 
