Candy?

«Hei! Har du lyst på en fotobok?»

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det siden tirsdag. Totusenfremhundreognitten. Kanskje. Med fotobøker i hånda, NKF skrevet over hele tskjorta og sukkertøy i munnen har jeg snakket 19-åringer i senk. Irriterende? Kanskje. Men jeg har da gjort jobben min. Hvis ikke èn av de begynner på journalistikk blir jeg lei meg. Salgsargumentene mine var jo konge. Og hva svarer man på et spørsmål om hvorfor man skal velge NKF i stedet for NorOff? «Fordi jeg går her, vel!» Haha. Jeg har kost meg. Spist altfor mange sukkertøy og drukket litt for mange kakaoer, men det hører med. Du skulle vært der, sukkertøyene var kjempegode. Og tskjorta mi var dødskul.

~ av Trine den januar 15, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
