Listen closely!

På jobb, på toget, på håndballkamp. Jeg er veldig flink til å sniklytte på det folk snakker om, diskrèt selvfølgelig. Men det er så mye morsomt å snappe opp. Gullkorn fra både barne- og eldremunn. Ellerno. Best of uke 2:

– Rygge er best! Ingen protest! Den som er imot er en gulerot. (Søt, lita jente på håndballkamp)
– Der hvor vi spiste sånn mat med hendene vet du. -Tapas mener du? (Gamle damer på toget)
– Da kommer jeg bare og bytter det i et slips da vet du, som jeg kan henge meg i. (Mann i butikken. Hva er det å si?! Også det helt seriøs. Nooo)

~ av Trine den januar 11, 2009.

Én kommentar to “Listen closely!”

  1. Jeg elsker å høre på folk snakke, riktignok de jeg ikke kjenner :p

    Senest i romjula var jeg i Son og var ganske sikker på at jeg hørte Lena fra døden på Oslo S på bordet ved siden av.. «Skru av det jævla kamera» :p

Legg igjen en kommentar

 
