It is better this way

I tried and then some more
Instead of dragging the both of us down
..Life’s too short to make trouble out of small things
-Kurt Nilsen

Og så rett han hadde. Vi henger oss for mye opp i det negative. Så fort en ting ikke går helt vår vei, gir vi oss. Var det èn ting som gikk i vasken er det jo klart at alt annet også kommer til å gå samme vei. Men hvor la du fra deg positiviteten din? Mistet du den på veien?

Ikke beveg deg inn i den onde, negative sirkelen. Snu situasjonen! Kanskje det ikke var meningen at det skulle skje, kanskje var det til ditt beste. Kanskje det ikke ble slik fordi noe annet var ment for deg. Se det positive i ting – snu negativiteten til noe bedre. Ikke gå rundt og furt i alle fall. For du vet; smil til verden, og verden smiler til deg.

~ av Trine den januar 8, 2009.

3 kommentar to “It is better this way”

  1. Jeg føler ikke at verden smiler til meg for øyeblikket, da jeg er nedlesset i arbeid (mildt sagt), far på sykehus etc. Men det går seg vel til. Glad jeg har bloggen din :D

  2. Alt gikk galt for meg på jobb i går. Men jeg lærte faktisk mye av det. Så jeg er enig med deg! Snu det til noe positivt:)

  3. Jeg elsker den sangen!!

Legg igjen en kommentar

 
