Nytt år, nytt hår?

Jeg lure på om jeg endelig skal sette prosjektet mitt ut i live. Klippe meg kort. Ikke guttekort (såpass har jeg lært fra 12års alderen), men skulderkort. Du syns kanskje ikke det er noen big deal, men det er det faktisk. Bare aksepter det. Men så er det er tross alt et nytt år, med nye muligheter. Så, nytt år nytt hår? I think so. Det betyr, Mona, at du også må sette klippeplanene dine ut i live. Yeah!

NKF var så elskverdige at de lot de flittige studentene sine ha lang juleferie, og ikke skulle tilbake på skolebenken før den 12. Jeg har ingenting å si på den saken, og det ser ikke ut til å bli noen blåmandag. Gjøremålende består av følgende:

– kjøpe en bok jeg fort kan få ned eventuelle tanker i
– bytte en lusen bok jeg fikk til jul (Anitas desember? Really?!)
– trene
– scanne inn gamle bilder
– legge inn musikk på iPod’en
– lese ferdig Luftslottet som sprengtes

Planen er spikra.

~ av Trine den januar 4, 2009.

5 kommentar to “Nytt år, nytt hår?”

  1. Blir spennende, gleder meg til å se :)

  2. Aiaiaiai.

    Jeg har dårlig samvittighet, for jeg skulle skaffe deg ny harddisk!!! :o

    How do we fix?

  3. Jeg klipte meg i dag jeg ;) Såå nå må du også klippe deg.

  4. Velkommen i skulderkort gjengen sier jeg da;)

  5. Hvis klippen blir mislykka, skal jeg le deg hele veien tilbake til Moss. Bare sånn at du er prepared :)

Legg igjen en kommentar

 
