Happy new year, miss Sophie

Lister er sterkt undervurdert. Jeg hadde ikke klart meg uten. Rødvin, ullundertøy, sokker, skibukse, lue, musikk – check! Og turen, den går til Geilo. Ti gode venner, masse mat og mer enn nok drikke. 60cm snø, 10 kuldegrader og fine forhold i bakken. Jeg kan ikke forstå noe annet enn at denne turen blir en suksess.

29. desember, jeg er faktisk 21 år og 9 måneder idag. Happy birthday, myself. (Thankyou.) 2008 nærmer seg slutt, og vi står klare for å ta imot den nye året. Med nye forsetter, nye mål og tanken på å kunne få en mulighet til å gjøre ting enda litt bedre enn i fjor. «2009 skal bli det beste året!» Men for å se inn i det nye året, må i alle fall jeg se tilbake på det gamle. På alle mulighetene man tok mens de var der, på de man lot gå. På alle de herlige menneskene man møtte, og på de utfordringene man tok på strak arm – men som man aldri hadde trodd man skulle klare. På målene man satt seg, på tingene man var med på. På alle festene, og på de dagene som gikk med til å ligge i fosterstilling. På hvert eneste øyeblikk som du nøt.

Jeg legger 2008 bak meg, og ser tilbake på både gode og dårlige minner. Ett godt år. Et år jeg fikk vokse på. Et år jeg mer og mer fant meg selv. Jeg håper du også tar deg tid til å tenke over året som har gått. Hvem fikk deg til å le? Hvem viste seg å være dine ekte venner, selv når du befant deg tusen mil unna? Hvilken dag var den aller, aller beste? Hvilke utfordringer tok du mens de var der? Og hvilken dag skinte solen på sitt beste?

13-170508-0063

100708-082

Happy new year, miss Sophie. Måtte 2009 bli et godt år!

~ av Trine den desember 29, 2008.

Én kommentar to “Happy new year, miss Sophie”

  1. Gratulerer med 21 år, 9 mnd og 5 dager-dagen :P

    Blir moro å følge med på bloggen fremover!

Legg igjen en kommentar

 
