Where’d you go?

Fem dager til julaften. En dag inn i ferien. Det er herlig. Jeg har gledet meg enormt til denne jula. Fikk vel i grunn julestemning litt for tidlig, men den har holdt seg ved like. Helt til nå. Plutselig er den borte, noe jeg ikke var helt klar for. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med det heller, hadde regnet med at den ville vare helt ut. Kanskje har snøen noe med saken å gjøre, med tanke på at det har vært hvitt hele desember – helt frem til nå. Jeg var så klar for en hvit, ren jul.

Frosty

~ av Trine den desember 19, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
