Random bullshit all the way

Jeg fant ut at jeg skulle kategorisere innleggene mine. Det jeg da oppdaget var jo at alt stort sett er bullshit. Random bullshit. Så det ble på en måte kategorien. Ikke mye å velge i her nei, men er ikke det like så greit? Nå slipper du i alle fall å velge. Slipper krangelen med deg selv, og eventuelt den som sitter ved siden av deg. For du har altså ingenting å velge mellom. Eller, du kan jo slutte å lese bloggen min, men det ville vært trist for både deg og meg. Du hadde tross alt gått glipp av alt det surret jeg skriver om, og jeg hadde mistet en kjær leser. You know I love you.

Ellers kan jeg glede dere alle med at jeg snart er ferdig med eksamen. Det vil si, jeg trodde jeg var ferdig når klokken var tolv idag, og tenkte å ta toget inn for å levere. Men så kom my favorite hero på banen og plukket på både det ene og det andre. Og så satt jeg der da, med fokuskarantene og jobb opp til ørene. Men det kunne jo ikke vært bedre. Nå er tekstene mine like finpusset som et parkettgulv. Som nettopp har blitt slipt, riktig nok. Så imorgen skal jeg levere. Da er det kroken på døra og juleferie. Det er noe jeg er stor fan av.

~ av Trine den desember 17, 2008.

Én kommentar to “Random bullshit all the way”

  1. Hvis man skriver hva man har gjort iløpet av dagen på en blogg, glemte du masse igår!

Legg igjen en kommentar

 
