Un-fucking-believable

Stressa som en gullfisk i en liten bolle løp jeg ut av huset klokka ett, for å nå toget klokka to. Og nei, det er ikke så forferdelig langt fra meg til toget, men jeg hadde en hel del på planen. Ta bilde av to stk på jobben til mamma og sende på mail til en dude. Levere noen papirer og ta med meg to esker hjem. Skrive ut alle eksamensoppgavene mine, hjem og hente resten av tingene mine, og rett til banken for pappa. På veien glemte jeg selvfølgelig papirene som skulle leveres og måtte ned på jobben  nok en gang. Men rakk jeg toget? OM jeg gjorde.

Så da jeg skulle ta opp min gode venn Stieg Larsson og kose meg, satt det seg en inder i samme vogn og satte på musikk. HØYT. Indisk musikk. Standarden ble satt når den indiske musikken gikk over i techno. Indisk techno. Åjada. Alt er mulig i denne verden.

~ av Trine den desember 16, 2008.

Én kommentar to “Un-fucking-believable”

  1. Jeg digger indisk techno ;-D

Legg igjen en kommentar

 
