Happy hippo

Så satt vi her igjen da, den grønne teen min og jeg. Nettopp kjørt søstern på skolen, så nå var det rett tilbake til rettsreferatet jeg skal ha  med i mappa. Også regner det ute. Hvilket betyr at jeg må ned å hente frem gummistøvlene som jeg satt ned igår. Hvor typisk er ikke det? Regnet ikke med at det skulle begynne å regne. På en måte. Men det er jo alltid sånn. Sjekker du mobilen og legger den ned i veska igjen, kan du jo banne på at den ringer idet du har lukket igjen. Life’s a bitch you know. Er det ikke det ene så er det det andre. Og vet du hva mamma ga oss i pakkekalenderen idag? (En pakkekalender som kun henger på kjøkkenet for å se bra ut, men som kun har hatt tre gaver i seg. Kremt.) En tyggispakke. Herlig, herlig. Men min kinder mix adventskalender er så elskverdig at den gir meg sjokolade everyday. Enten jeg vil det eller ikke. Jeg har ca 14 sjokolader liggende i en skål. Det kan faktisk bli for mye kindersjokolade, tro det eller ei. En jeg ikke har smakt på enda er happy hippo. Haha.

Mamma og pappa er på vei til Tromsø, fordi mamma alltid har hatt lyst til å være i nord når det er mørketid. Det har jeg også, men jeg fikk ikke være med av den grunn. Men jeg klager ikke. Eksamensmas, regn og grønn te, kan en ha det bedre?

~ av Trine den desember 16, 2008.

3 kommentar to “Happy hippo”

  1. Aiai, gled deg til Happy Hippo’en, veldig god :)

  2. Happy Hippo??? Trine, det er jo det beste som finnes i hele denne verden! Se på albumet mitt fra Portugal :p Den må oppleves, jeg lover deg at Happy Hippo vil gi deg en ennå bedre jul <3

  3. Haha. Jeg får vel smake på en i løpet av jula da. De kan vel ikke ligge der og støve ned. Regner med at det blir litt rester, så du får glede deg til første skoledag! Hehe.

Legg igjen en kommentar

 
