Skjerp deg!

«OBS kunderadio, Rygge Storsenter er nå stengt.» For gitterne foran butikken snakker ikke alltid for seg selv. Vi liker at du får det inn med teskje.

Ja, jeg har vært på jobb idag. Søndagsjobbing. Greit nok, 100% overtid gjør verken meg eller lommeboka mi noen ting. Vi er egentlig ganske glade. Noen jeg ikke er like glade i, det er de menneskene som slenger klær rundt seg som om det skulle vært penger. Jeg kom ikke på et bedre uttrykk i farta. Men herregud, at det er mulig. Selvom du skal ha buksa som ligger nest nederst i bunken MÅ du dra den ut sånn at alle andre går med i samme slengen? Og hvorfor henger du kleshengern innover, når det er vanskeligere enn å henge den riktig vei?! Og RULLER du virkelig buksa di når du skal legge den inn i skapet? Nei. Så ikke gjør det når du er i butikken heller.

Idag husket jeg heldigvis på og ta av alle alarmene før jeg pakket inn klærne. Det samme kan jeg jo ikke si om gårsdagen når jeg måtte pakke inn en og samme gave, tre ganger. Godt at alle gode ting er tre. Og godt at kvelden enda er litt ung, så jeg får lest og jobbet litt videre med eksamen. So I better get back to it. Og du, du burde rydde i skapet ditt.

~ av Trine den desember 14, 2008.

Én kommentar to “Skjerp deg!”

  1. Calm down, girl. Kunder er rasshøl. Det visste vi fra før :)

Legg igjen en kommentar

 
