The lonesome road

Horoskopet mitt kom og beit meg i ræva i går. For man kan ikke komme og si hei, for så å gå, når det gjelder julebord på jobben til pappa. Det blir drikketvang. Og jeg mener nødvendigvis ikke at det er negativt. Drikketvang har vel aldri vært negativt. Så da ble det fylla med mor og far og hele hurven. Gode tider.

Nå er jeg fanget i kjellern. Juleselskap i første etasje, noe jeg ikke har tenkt til å joine. Men jeg har tatt med meg det jeg trenger; Eksamensoppgaver, lussekatter, kromkaker, en flaske rødvin og pcen. Kanskje ikke like bra som vin, mat og film i Oslo, men sånn går det når man låser nøklene sine inne i leiligheten. Eller hva?

Og til alle gutter i Norges land: Lær dere forskjell på en blazer og en tynn, basic genser. Det er for faen ikke det samme.

~ av Trine den desember 13, 2008.

4 kommentar to “The lonesome road”

  1. Haha, men Trine da… Når ble du så prippen på hva gutta har på seg a? :p Hehe, hvem er det som har skuffet deg med tynn, basic genser? :D

  2. Ett sted må man sette ned beina. Jeg regner med at du vet forskjellen på en cardigan og et par sokker? En gutt med iq på samme nivå som en oter vil jeg si er et nederlag. Vi snakker om en random kunde, som kom inn og skulle ha en blazer. Det viste seg at han var ute etter en helt vanlig tynn svart genser. Med lange armer, som han presiserte. Way to go!

  3. Hahahaha. Jeg elsker kunder med «oter-iq». Igår hadde jeg en morsom en: «Hvor har dere Levis-buksene?!» Kanskje ikke på samme nivå som din, la oss si «bever-iq», da. Ser for meg at de er hakket smartere enn otere..

  4. Haha. Klarte du å være saklig når du svarte? Det var som i dag, en kunde som skulle ha en bukse som «var litt høy på livet» hvor jeg viste henne en som var spesielt høy. Ellers var de andre ganske så normale, som jeg sa. Hun klarer da å lire av seg «vet du i det hele tatt noe om de merkene her?» Jeg holdt på å be henne om å ryke og reise.

Legg igjen en kommentar

 
