Make my day

«Fullmånen og Mars sitt ville møte med Uranus vitner om at alt kan skje i dag eller i kveld. Et heftig julebord eller en demonstrasjon av frihetstrang. » Det er horoskopet mitt for idag. Jeg kan jo ikke annet enn å glede meg til denne dagen, hva enn den vil bringe. Sitter jo med litt forhåpninger. Jobben til pappa skal jo ha julebord, så det er på en måte et alternativ. En demonstrasjon av frihetstrang kunne også vært spennende. Jeg er åpen for alt.

Jeg har nettopp vasket huset for mamma. Sanker stjerner i boka, snart jul veit du. Viktig å være føre var.

~ av Trine den desember 12, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
