Grapefruktkjerneekstrakt

Jeg har blitt vant til en ting jeg aldri trodde jeg kunne bli vant til; Å sitte bak frem på toget. Jeg har jo kvina om temaet før, og jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man må ha flere seter som er bak frem enn riktig vei. For det er det. Ikke kom å si noe annet. Siden jeg stort sett leser eller sover på toget syns jeg det er digg å sitte i stillevogna. Men du kan jo banne på at de setene alltid er bak frem. Bortsett på togene som går fra Oslo, da kan jeg være heldig. Det er alltid noe å klage på vet du.

Ellers har jeg fått eksamen idag. Var igrunn akkurat det vi hadde tenkt oss; fem tekster, hvorav fire var fastsatt og en var valgfri. Dvs at alle var valgfrie, men fire var fastsatt etter hvilket verksted de skulle være fra. Fine by me. Vi er i god gang allerede, jeg mangler kun tilbakemeldinger på en tekst. Men så er det å skrive de da. Og de to refleksjonsnotatene som skal følge med. Kan bli spennende. «Jeg valgte å bytte ut ensomme, tomme kaffekopper fordi det ble litt smør på flesk.» Jo, jeg ser for meg at det refleksjonsnotatet kan bli litt av en suksess.

Ellers har ting tendens til å dette ned i postkassa mi. Idag var det Costume. Begynte egentlig kun å abonnere på det fordi jeg fikk en fin gave. Men den gaven har jeg ikke fått, og ei lenger husker jeg hva det var. Kanskje litt teit?

~ av Trine den desember 11, 2008.

7 kommentar to “Grapefruktkjerneekstrakt”

  1. Jeg klarer ikke å sitte feil vei på toget, og etter mange års irritasjon over det problemet har jeg blitt forklart at ca. halvparten av togsetene er bak frem fordi toget går fram og tilbake hele tiden, og å drive å snu vogner så setene blir «riktig vei» hele tiden er litt tungvindt. Dessverre. Heia mappeeksamen. Når skal du levere?

  2. Jeg stiller meg kritisk til NSB sitt resonement. Det må da være lett som en plett å snu togsetta. Det kunne de faktisk gjort for oss. Ja, heia mappeeksamen! Leverer om en uke. 18. desember tar jeg juleferie :-) Hurra. Når er du ferdig? Mandag?

  3. Jeg er helt enig! Leverer mandag, ja. Det skal bli DIGG. Skal be deg på date i ferien, så nå kan du glede deg ;-)

  4. Leser også costume:) Syns det er det beste norske motebladet:) Er jo koselig å finne noe annet i posten, enn bare regninger og europris reklame:P

  5. Date? Sweet. Jeg elsker dater.

    So true, Åse.

  6. Begynt med grapefruktkjerneekstrakt, Trine? ;)

  7. Neei, jeg bare digger ordet ;-P

Legg igjen en kommentar

 
