Sometimes (I wanna kill myself)

Jeg anser meg selv som ganske flink til å ta på neglelakk. Men det fant jeg jo nettopp ut at var ganske feil. Kjøpte nemlig en lillafarge her om dagen som jeg skulle teste ut, og det, det gikk jo rett åt skauen. Så ut som en fireåring som hadde fått fritt spillerom med malekosten. Det endte med at jeg måtte ty til mors stødige hånd, som heller ikke var så stødig. Vanskelig med sterk farge, blir konklusjonen.

Norge knuste nettopp Ungarn, noe jeg er dritfornøyd med. Noe annet jeg er dritfornøyd med er dagens treningsøkt. At brannalarmen skulle sjekkes på spenst idag var jo en selvfølge; jeg skulle jo dit. Så i halvannen time ringte den med ca et halvt minutts mellomrom. Gode tider. Og iForm sin fantastiske musikkliste.. den fortjener egentlig ingen plass i bloggen. Hva annet enn selvmordstanker får du ut av Britney Spears – Sometimes? Eller Madonna – Music? Greit nok at den er noe bedre, men jeg liker ikke Madonna, så da var det ett fett for meg. Det hele resulterte i at jeg slo av iPoden og hørte på p3 og brannalarmen i stedet.

Men jeg trenger litt hjelp. Sitter jo her og skriver om eksamensoppgaver. En fin klisje jeg har brukt er «smaragdgrønne øyne», og det må vekk. Har dere noen forslag på hva slags andre øyne han kan ha? Hehe. Mamma kom med gusjegrønne. Jeg stemte henne nedenom og under. Ingen hjelp å få her i huset nei. I need you, guys. Help me!

~ av Trine den desember 10, 2008.

3 kommentar to “Sometimes (I wanna kill myself)”

  1. Hva med mintblå? :P

  2. I alle fall ingen klisjè. Men i forhold til artikkelen blir det litt «hardt». Det er tross alt en syk gammel mann vi snakker om. Kanskje jeg må droppe hele setningen… Jeg finner ikke noe godt alternativ. But thanks anyway :-)

  3. Hva med bare grønne? Enkelt og greit? :P

Legg igjen en kommentar

 
