Shape up

Jeg liker denne dagen bare bedre og bedre. Ble vekket av en melding fra mamma: «Din syvsover…». Jeg tror ikke å sove til klokken ni kvalifiseres til syvsoving. She got it so wrong. Anyway, jeg dro meg opp av senga. Og tente opp i peisen. Jeg skal tross alt være hjemme idag, og rommet mitt var på frysepunktet. Pakket inn julegaver mens jeg hørte på Misjonen og nesten datt av stolen. Fire pakker er pent pakket inn. Med masse bånd, det er tross alt det morsomste.

Første mappeoppgave er ferdig. Pretty happy. Jeg måtte bytte ut ensomme, tomme kaffekopper. Jeg skjønner ikke det. Smør på flesk er vel bare godt innimellom?

Over til noe helt annet. iForm dumpet ned i postkassen idag. Passet meg perfekt etter gårsdagens deigspising. Så nå er det bare å dra på seg løpebuksa og pile opp på spenst. Dessuten skal jeg prøve noe nytt. Eller, nytt og nytt, jeg har hørt på musikk når jeg har trent før, så det er ikke akkurat breaking news, men bladet har altså funnet frem til forskjellige sanger som skal holde motet oppe. At Britney Spears med Sometimes klarer i det hele tatt å presse seg inn i den lista er for meg ganske utrolig. Men at den i tillegg kommer under temaet «Bli 15% sterkere med fokus og energisk musikk» det er hisides all fornuft. Skal vel være fornøyd om jeg overlever hele sangen idet hele tatt. Sjangsen for å ville ta livet sitt vil jeg si er ganske stor. Energisk my ass. Vi får no se hvordan det her går.

~ av Trine den desember 10, 2008.

5 kommentar to “Shape up”

  1. Jeg syns «Nei, så tjukk du har blitt» skulle vært på med den lista. Finnes vel ikke bedre motivasjonslåt??

  2. Et spm er hvorfor du for iForm i posten?

  3. Det er jo helt klart fordi man trenger motivasjon. Dessuten er det et bra magasin, masse man vil (og ikke vil) vite om både trening og mat og alskens tull. Men den egentlige grunnen til at jeg får det er vel fordi jeg ønska meg vervepakka den gang i tiden. You should try :-)

  4. Haha.. Greit.. Tenkte kanskje at Truls hadde påvirka deg:P haha

  5. Jeg kan kjøre foran deg mens du løper med nystekte pannekaker hengende foran nesa på deg. Er ikke det motivasjon, vet jeg ikke hva som er det! :P

Legg igjen en kommentar

 
