Tjukkebollefeita

Da var de første pepperkakene bakt, folkes. Ytterst fornøyd. IKEA viser igjen at de er enestående, til og med pepperkakedeigen deres er genial. Nesten like god «rå» som stekt. Eller i deigform, som jeg også kunne sagt.

dsc00074
Får du ikke vann i munnen nå, er ikke det min skyld. Jeg gir deg all grunn. Sjekk spesielt ut hjertene jeg har laget. Kanskje har de endret litt form, men det er jo sjarm. Er det ikke?! Nå har jeg dessuten bakt sandnøtter med mamma. Deigen er himmelsk god. Jeg har kanskje spist litt for mye deig idag.. Gjett om jeg skal dra meg selv opp på spenst imorgen.

Fikk nettopp en artikkel på mail som jeg tydeligvis har medvirket i. Skolestuff, som skal være med i neste års studiekatalog for NKF ellernoe. Moro for unga! Venter også på en annen artikkel jeg har blitt intervjuet i forbindelse med. Og apropos skole fikk vi gjort noe fornuftig idag også. Axel ligger an til tidenes beste sitat i en innlevert artikkel ever. Oppgaven gikk ut på å skrive en nyhetsartikkel ang statsbudsjettet, og hvordan det lå an i forhold til barn og unges oppvekst. Axel skrev om vann i bassengene, som ikke er der. Sitatet er fra en forkjemper for at bassengene skal bli fylt opp: «Det er også viktig å huske at svømming er det eneste faget du faktisk kan dø av.» HA HA HA. At jeg ikke kreperte av latterkrampe. Axel fant vel ut av at han hadde kuttet sitatet midt i. Oh really?

~ av Trine den desember 9, 2008.

2 kommentar to “Tjukkebollefeita”

  1. Istedetfor å strø meg utover blogginnlegg nå og da, syns jeg heller du skal lage et helvetes blogginnlegg om meg på nyttårsaften, og kalle det «Best of Axel 2008»

  2. Haha. Nei. Det har jeg rett og slett ikke tid til på nyttårsaften. Men bare vent. Best of Axel kan komme når som helst, nemlig.

Legg igjen en kommentar

 
