Gotta love the weekend

Hva gjør man når klokka ringer halv seks om morgenen, man har sovet ti timer de siste to dagene og ikke har særlig lyst til å lære språkregler? Jo. Man skrur av vekkeklokka. Snur seg rundt. Og sover i et par timer til. Sweet, sweet friday.

Helgen skal nytes til det fulle. Og siden det er frihelg skal jeg til Trysil imorgen. For aller første gang, og jeg gleder meg som en liten unge som venter på gavene på julaften. Det lover godt når de melder om at det har falt 40 cm den siste uka. Jeg merker jeg er i skikkelig godt humør. Kanskje litt for godt for jeg tror det kan bli plagsomt etterhvert. For andre, selvfølgelig. Jeg bare koser meg med det.

051208-002

We could all need some hope. Her har du fått litt av meg. Xx

~ av Trine den desember 5, 2008.

2 kommentar to “Gotta love the weekend”

  1. Håper adrenalinet ditt fortsatt bobler når vi møtes til uka, slik at humøret mitt kanskje kan få en match? Tenk deg det, to axler på gruppa. Da blir det mye mappeeksamen i gården.

  2. Hahaha. Kan du tenke deg. Det kunne blitt farlig.

Legg igjen en kommentar

 
