I’m wide awake, it’s morning

God morgen, godtfolk!

2. desember, og det er fortsatt snø ute. Mer enn i går faktisk! Ikke værst, huh? Det gir i alle fall litt ekstra julefølelse. Så med mindre jeg ikke kjører ut av veien pga dårlige forhold når jeg skal til Fredrikstad idag, er det bare positive sider ved dette. Wish me luck.

Nå sitter jeg nok en gang med dette rettsreferatet. Det begynner helt klart å ta form, men jeg mangler tittel. Og litt brødtekst, men det kommer seg. Så mens jeg sitter her og koser meg med både skriving og litt musikk, tenkte jeg å slenge med litt bilder fra tidligere i år. Mimring er alltid kos, spesielt når det går mot slutten av året. 29 dager igjen av 2008. Make the best out of it guys.

230708-068
Out of the deep blue sea

200908-031
Some come, some go away

300508-080608-067
Eternity                                                     

240608-025
Like a fairytale

~ av Trine den desember 2, 2008.

Én kommentar to “I’m wide awake, it’s morning”

  1. Det siste bildet der var herlig. Sidsel kan brenne

Legg igjen en kommentar

 
