December snow

Vi kan krysse av 1. desember på kalenderen idag. Endelig! Og for å gjøre det hele enda bedre våknet jeg opp til snø. Og tror du ikke at det kom mer i løpet av dagen? Åjo. Det er så sinnsykt koselig. Nå må vi bare krysse fingre og tær for at det blir en hvit jul. Gjerne hele desember for  min del, bare det ikke blir mildvær og dritt! Happy times krever bilde, selvom det er crappy.

011208-015

Ekte snø! Lag snølykter, snøengler og snømann! Stå på ski, ha snøballkrig og lag snøborg. Jeg er sikker på at det er nok til alt sammen, bare du går langt nok mellom hver ting du lager.

Ellers har jeg sittet i retten idag. Nok en gang fikk vi ikke den saken vi hadde forberedt oss på. Sidsel henger i en tynn tråd. Læreren altså. Men vi klarte å snike oss til en rettssak likevel; uaktsomt drap. Bedre ble det jo når vi så at både VG, TvNorge og NRK satt i salen og ventet. Det hele skulle bli en juicy sak jeg skulle skrive et knakende godt rettsreferat til. Spennende var det, men om rettsreferatet mitt blir så bra som jeg skal ha det til får tiden vise. Jeg har jo ikke begynt helt enda må du tro.

En gladnyhet til: Nytt Spirit ute! Jeg elsker det bladet. Koser meg glugg ihjel. En av artiklene er «årets beste». Hva er ditt beste konsertøyeblikk i 2008? Jeg tror jeg må gå for LoopTroop på Slottsfjellfestivalen. Eller vent, Jack Johnson på bursdagen min! Eller.. Jeg merker jeg er dårlig på det her. I suck.

~ av Trine den desember 1, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
