Saturday fever

Hey you with the rocksteady crew!
Endelig var helga her etter en lang dag på jobb med masse å gjøre. Greit, for da gikk dagen fort og jeg kom meg hjem til god middag. Mamma er snill. Det er faktisk helt utrolig hvor mye folk klarer å rote i en klesbutikk. Ingen klær blir hengt tilbake der de ble tatt fra. Ikke noe blir tatt ut av prøverommene. Rotehuer!

Tenkte egentlig jeg skulle kjøpe noen julegaver idag, men det ble ved tanken. Fant egentlig ut at jeg ikke skulle kjøpe klær til noen. Jeg er ikke laget av penger. Tross alt. Men jeg har et godt råd å gi dere. Julegaver med mening! Både kirkens nødhjelp og gavermedmening.no kan man finne mange nyttige gaver. For eksempel har jeg tenkt til å kjøpe en geit til mormor og bestefaren min. Hvorfor jeg velger en geit? Fordi man får med en så sykt kul tshirt! Haha. Så er jeg kanskje litt ego også, men da har jeg jo tross alt gjort en god gjerning. For en geit gir masse good stuff til familien som får den. Man kan også kjøpe sauer, pulter, bøker, esler og mye annet. Go crazy! Det er jo den beste julegaven til folk som har alt, og ikke ønsker seg noen ting. Begge får god samvittighet. Selv var jeg snill her forleden. Bikbok hadde 25% på hele butikken, så jeg ga bort de 25% jeg fikk i avslag til Redd Barna. Så egentlig har jeg  gjort min fear share for en stund. Det her topper hele greia. Karma people.

~ av Trine den november 29, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
