From Russia with Love

Jeg er skikkelig sliten. Og Grosvold, hun interesserer meg midt i ryggen akkurat nå. Etter noen fortalte meg en skikkelig flau historie om henne har jeg endret syn på henne. Hvem sier nei til at Paulo Coelho skal fortelle deg om hele hans forfatterskap? Da er du født bak mål. På Melløs. Og det er ikke akkurat veldig mye å skryte av, det kan jeg fortelle deg.

Jeg har solgt masse klær idag. Til halv pris. Like skuffende hver gang man må ta bort halvparten. Selvom jeg elsker det når en ekspeditør gjør det når jeg kjøper noe. Skulle jo gjerne skjedd hver gang. Men det har vært dødsmye å gjøre. Og nå ligger jeg rett ut på sofaen. Helt slakt. Å skulle tilbake imorgen er ikke noen god tanke. Men sånn er no livet. Og skal vi danse. Det er like søppel som Grosvold.

Men jeg har hatt en kjempespennende forelesning idag om retorikk! Og jaggu har jeg tenkt til å bli en mer retorisk person. Dessuten var foreleseren helt fantastisk bra, han fanget oppmerksomheten min selvom klokka ikke hadde rukket å bli ti. Det skal nevnes at jeg først løste 36 grammatiske spørsmål, noe som også var gøy. Kanskje var jeg fortsatt i drømmeland, eller høy på noe. Det pleier liksom ikke være noen favoritt, men idag koste jeg meg fælt med det. Læreren derimot, hun var morgengretten som FÅ. Og det er kanskje det værste jeg vet om, folk som er morgengretne. Don’t you just hate that? Selv må jeg stå opp i god tid før jeg skal dra, bare så jeg kan sløve rundt i joggebuksa, drikke te og lese avisa. Å møte et tryne som ikke engang sier god morgen, og enda verre bare er sur. Da er jo dagen dømt. Men så har du motparten; de som gliser og ler og er irriterende. Haha. Jeg er kravstor. Så midt imellom, det er vel drømmen.

Åherregud. Jeg tror jeg switcha innom Charterfeber. Drep meg.

~ av Trine den november 28, 2008.

2 kommentar to “From Russia with Love”

  1. Stakkars Trinemor! Syns du er flink jeg :)

  2. :D

Legg igjen en kommentar

 
