Mista verktøykassa di?

Skal jeg si deg hva jeg skal ikveld mellom kl 19.49 og 19.58? Jo, jeg skal ut å se etter den verktøykassa som svever rundt på himmelen. Haha. Ja, det er helt sant. En astronautkjerring mista nemlig verktøykassa si når hun skulle ut å fikse litt. Kjipt for henne, kanskje også kjipt for oss. Hvor kult er det ikke å tusle rundt og plutselig få en verktøykasse i hue liksom? Kan vel ikke akkurat si at hun er den skarpeste kniven i skuffen, når man er i verdensrommet syns jeg på en måte man burde ta bedre vare på tingene sine enn som så. Kan ikke stikke bort på Clas Olson å kjøpe en ny. Too bad. Verktøykassa brenner forresten opp før den treffer jorda. Sier de. Men hvem vet. Så vidt jeg vet har ingen før henne mistet verktøykassa oppi der, så alt kan vel skje. Jeg kunne trengt et vater, så den kan godt lande i nærheten av meg.

~ av Trine den november 24, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
