Hva betydde det…

Igår var jeg på fylla. Det merkes idag, for å si det sånn. Men flate, det var kjempemoro! Mange ukjente, koselige mennesker og god stemning, faktisk så god at vi ikke dro på byen. Ingenting er bedre enn en skikkelig fest. Søndagen har igrunn bare fløyet forbi, helgen også. Den skulle vart så mye, mye lenger.. Siste søndag før første søndag i advent. Jeg kunne ikke forklart det bedre på noen annen måte.

Dett var dett. Jeg har ingen kreativ sans what so ever idag. Så da avslutter jeg like så godt med et herlig sitat, som passer seg fint idag:
«Man er ikke sterk fordi man aldri faller, man er sterk fordi man reiser seg igjen – hver gang.»

God søndag!

~ av Trine den november 23, 2008.

2 kommentar to “Hva betydde det…”

  1. Eller hva med «Why do we fall? So we can learn ourselves to pick us self up». :)

  2. Jeg føler at det sitatet traff meg rett i hjertet i dag, Trine :)

Legg igjen en kommentar

 
