Thank God It’s Friday

Jeg er back in business. Beklager litt fravær de siste dagene, men oppgaveskriving og alt annet har gjort meg litt fraværende. I’m so sorry. Nå skal det bli andre boller.

Endelig fredag og helg. Og jeg, jeg har fri i helgen! Det er så sinnsykt deilig. Igjen sitter jeg foran peisen og koser meg i varmen. Søster og jeg har vært på storshopping idag. Perfekt start på helgen. Det ble både bukse og skjerf og lue og alt. 60’talls klær til søster som skal på party ikveld, så hun ser ut som en svær fargeklatt. Moro! Man skulle hatt flere sånne fester, temafester. Det er jo kjempegøy.

Ellers har det ikke skjedd stort de siste dagene. Annet enn hjemmelaget pizza og kino igår, som var koselig. Burn After Reading. En film verdt å se, selvom man sitter igjen og tenker «Ja, hva handlet den egentlig om?» på slutten. Brad Pitt i en litt uvanlig Brad Pitt rolle. Anyway, morsom var den. Og hjemmelaget pizza, det er et vidt begrep. Her sikter jeg til hjemmelaget. Det er jo klart det er hjemmelaget selvom alt egentlig er ferdig. Man skal tross alt sette alt sammen. Blir som lego. Det er jo ingenting fra hverandre. Å sette sammen ting er en kunst, rett og slett. Team Eskil&Trine besto i alle fall. Med beste karakter. Pizzaen ble dødsgo’!

~ av Trine den november 21, 2008.

Én kommentar to “Thank God It’s Friday”

  1. Team Treskil. Haha.

Legg igjen en kommentar

 
