Too cool for school

Jeg har sittet i retten i syv timer idag. Tro det eller ei, sånt tar på. Ikke var det hvilken som helst sak heller, vi havna rett oppi hvitvaskingssaken med Rasool-familien. Ikke det at det var så veldig spennende, dag 23. i retten begrenser det actionfylte. Men Trygve Staff visste å være litt rapp i kjeften, det var vel det mest spennende som skjedde. Damn, lagmannsretten bør bli litt bedre.

Så jeg sitter på skolen. Skal skrive ferdig referatet, bortsett fra at jeg ikke orker. Axel prøver han også, 6 linjer – 24 to go. Jeg kladder på ark. Som jeg alltid gjør. Det er koselig. Litt old school, og det trenger man. I alle fall gjør jeg det.

Nei. Jeg syns faktisk så synd på meg selv at jeg skal gå og kjøpe meg en lue.

~ av Trine den november 17, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
