All I want for Christmas is a giraffe

Endelig vel hjemme og benka foran tven. Hvor ellers skulle jeg vært en fredagskveld? Dunno. Kveldens beste gullkorn hittil kom på Grosvold, hvor Linn Skåber var. Johannes Joner hadde altså sagt til henne, fordi han syns hun var feit, og hun mente hun kom til å bli tynn en dag: «Hvis det vokser splinter ut av ræva di, Linn, skal jeg heise flagget på Frogner.»  Haha. Jeg lo godt! Og nå ler jeg av Thomas og Harald, eller jeg ler med. Gleder meg til duellen, karusellduell. Med Kristian Ødegaard – gjør jo ikke meg noe at det er han som er med. Ser på det som et aldri så lite pluss!

Sier du villa husbrus eller villa champagnebrus eller villa farris? Sånn mens vi er inne på det.

Ååvettuuhvaa? Sjiraffbabyen i Kristiansand døde i dag. Eller i går. Men det er jo drit trist.. Jeg skulle gjerne hatt sjiraffen som kosedyr. Jeg ønska meg han til jul faktisk. Faen.

~ av Trine den november 14, 2008.

3 kommentar to “All I want for Christmas is a giraffe”

  1. Hey! ;)

    Jeg sier (som du sikkert vet :P ) villa farris ;)

    Du kan ikke få sjiraff til jul, det går bare ikke! Og gjett hva jeg lager nå? Samme som jeg skal servere deg i ferien :P

  2. Jeg sier også villa farris! Men jeg viiil jo ha en sjiraff! ;O Vil,vil,vil!

    Kan jeg tippe på pannekaker?

  3. Pannekaker nå igjen fredrik?

Legg igjen en kommentar

 
