Jeg, lat? Neeeii.

Jeg har enda ikke fått rota meg opp til fotobutikken for å printe ut noen ekstra bilder jeg skal henge opp på veggen. Deler av bordet mitt er fult av ferdig innrammede bilder som skal opp, men jeg har jo ikke alle, og da blir det jo ingen helhet. Jeg er drit treg. Har hatt planer om det i kanskje.. 2 måneder. Det føles som litt stress å måtte finne frem de to siste bildene, reise opp og bestille de, hente de igjen om tre-fire dager. Men det er jo ikke det. Det er drit lett, og når det er gjort får jeg jo endelig hengt de opp – som jeg jo har veldig lyst til. Herregud. Jeg er patetisk. Ikke kommer jeg på det når jeg faktisk SKAL ut og rundt i området, som nå nettopp. Så vi får no se når de kommer seg opp på veggen.

Fått et ryktende ferskt Costume i posten idag. Den lille sorte skal prege julebordsesongen. Hvilket minner meg på at jeg ikke skal på noe julebord, bortsett fra det jeg skal ha her hjemme. Og det ser jo ut som om jeg kommer til å gå for den lille sorte selv. Men den er fancy, og skal pyntes opp med alskens annet moro. Hva har du tenkt til å ha på deg? Tell me baby.

Ellers har jeg lest ferdig Menn som hater kvinner, og skal begynne på Jenta som lekte med ilden. Anbefales absolutt å lese, jeg likte den kjempegodt. Skulle bare ønske det gikk litt annerledes med Lisbet, men da er det bare å lese videre og se hva som skjer. Det er fullmåne idag. Og fyr i peisen. Så jeg skal finne frem til Bhati-snask så jeg har litt å komme med til analysemøtet vårt imorgen.

~ av Trine den november 13, 2008.

Én kommentar to “Jeg, lat? Neeeii.”

  1. Vet du, jeg var på det første av i alt tre julebord i går, drakk meg snydens full, og kosa meg ;) Og vet du hva jeg hadde på?

    Stripete dress :D Med sånn grå skjorte og stripete slips :P

Legg igjen en kommentar

 
