Oh my darling Clementine..

Jeg har brukt nesespray TO ganger i løpet av et døgn. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg hater nesespray. Torturmiddel spør du meg. Det er ekkelt. Smaker vondt. Er ubehagelig. Saltvann oppi nesa? Æsj. Men damn it, det funker jo! Med all verdens teknologi kunne de faktisk ha funnet opp en nesespray i fast form. Nesetabletter, hvis navn kanskje ikke hadde slått sånn veldig an, but anyway. Jeg er totally for it! Tror det absolutt ville gjort verden til et mye bedre sted.

På klagestien min vil jeg også ta opp togene. Hvorfor må noen sitte baklengs? Det kan jo ikke være en sjel som virkelig foretrekker å sitte bak frem? I så fall vil jeg veldig gjerne at du sender meg en mail og forklarer hva som er dealen. Jeg skjønner at det kan skape problemer om alle skulle få sitte riktig vei, men jeg syns at det stadig er flere seter som er bak frem enn riktig vei. Du har kanskje alt trukket konklusjonen, og det er helt riktig, jeg hater å måtte sitte bak frem. Det kan til nød gå om jeg skal sove, men som regel leser jeg – og da, da blir jeg grønn i trynet. Det funker rett og slett veldig dårlig. Så mitt ønske er selvfølgelig at NSB skal ta dette dødsens seriøst (som jeg i språk og formidling forelesningen idag har fått bekreftet at man kan skrive) og fikse hele problemet. Jeg vet i alle fall at jeg hadde blitt glad. Very happy. Happy happy happy.

Ikveld har jeg vært tvslave. Men det hører liksom fredagen med. Nytt på nytt, senkveld. Det var vel egentlig det, men veldig moro. Dessuten har jeg spist ALTFOR mange klementiner! Lurer på om man kan forspise seg på de. Jeg tror jeg er på god vei. Imorgen skal jeg på jobb, og jeg skal rekke marsipankaka på senteret – that’s for sure! Søndag formiddag seeiler jeg avgårde til Køben. På skolens regning, enda bedre. Too bad at shoppingen ikke går på samme regning, det hadde passa meg perfekt.

~ av Trine den november 8, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
