Ooorder in this chamber!

Morgendagen er en trist dag. Siste forelesning med den legendariske nyhetsjouralistikklæreren vår. Ingen over – ingen ved siden av. Godt vi skal ha han til våren igjen! Ellers er det lite som skjer, store deler av dagen har jeg vært på skolen. Og for første gang i verdenshistorien skulle jeg ønske at de 40 minuttene inn til Oslo med tog var enda lenger; Stieg Larsson har meg i sin hule hånd. Boka er så spennende at jeg gjerne skulle tatt toget videre til Bergen bare for å få lest mer. Og for å besøke Mona da, noe jeg ikke har fått gjort i høst. 100 sider er slukt idag, 150 står igjen før mysteriet rundt Harriett Vanger er løst. I better get back to it!

~ av Trine den november 5, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
