I’ve had a change of heart

Er vel ikke mer enn et par dager uttrykket hvor sårt jeg håpet at ingen butikker ville pynte til jul enda. Jeg har ombestemt meg. De kan pynte så mye de vil. Jeg gleder meg som en unge til jul! Snø, kaldt og julegaveshopping i Oslo. Frostrøyk og kalde nesetipper. Gløgg med rosiner og mandler. Hjemmelaget marsipan. Julemat. Julebrus. Klementiner! Julekos og julebord! Adventslys og lussekatter. Juletre og julesokk. Røkelse på peisen og tre nøtter til Askepott. Julepapir og julekort. Julegateåpning. Engler i snøen. Snøballkrig. Snølykter. Lue, votter og akebrett. Julenisser og julepynt. Pepperkakedeig og Love Actually! Jeg kan nesten ikke vente.

~ av Trine den november 3, 2008.

2 kommentar to “I’ve had a change of heart”

  1. SOM jeg er med deg på den. Du glemte juleBORD, da. Men ellers bra lista opp ;-)

  2. Les den en gang til – så ser du at julebord så absolutt er nevnt! :-)

Legg igjen en kommentar

 
