Suuuunday

Søndager er gull verdt. Ingenting man må – i alle fall har jeg sjelden noe jeg må. Trent, farget håret, vært i Son, sett fotballkamp og spist god middag. Herlig herlig herlig. Så nå venter to dager skolefri, men to dager på jobb. Greit nok, for jeg trenger sårt de pengene! Neste søndag bærer det av sted til København med messeteamet på skolen. 6 timer i Køben. Det er fare for at det går med en del penger der.. Kanskje er jeg flink og begynner med litt julegaver. Apropos, jeg så at julenissene allerede har kommet på etiketten til Cola. Jeg syns faktisk enda at det er litt tidlig. Krysser fingre og tær for at butikkene ikke pynter til jul enda. Plisplisplis.

Hatt ei søt, lita snuppe på besøk idag:

 

Skulle forresten ønske at Idol begynte snart igjen. Jeg savner to timer Idol-audition på søndager. De er virkelig noe for seg selv. Etter å ha sett på det er det jo garantert å bli en bra søndag, spesielt når man ligger fyllesyk på sofaen! Meen, gå inn på youtube og søk på nytt på nytt og se når Almaas får lattekrampe. Haha, jeg blir aldri lei det klippet. Over og ut, flasketut.

Gratulerer med dagen, Simen!

~ av Trine den november 2, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
