All tomorrow’s parties

Artikkelen min er nettopp sendt inn. Og allerede nå gruer jeg meg til å høre hvordan det ligger an. Desken kommer vel til å gå amokk og ta bort all den humoren jeg har prøvd å snike inn. De får bare kose seg med det. Endelig er det helg, bortsett fra at jeg skal på jobb om en halvtime og på’n igjen imorgen. Nettopp fått i meg litt mat – nudler og woket grønnsaker. Tone på gruppa har skrevet om matvaner, og hvor usunt studenter spiser. Torogryter er ikke så sunne som vi trodde dere, salt og vann sa hun. Salt og vann! Damn you, Toro. Jeg hadde høyere forhåpninger enn det. Godt jeg kan kose meg med mamma sin mat litt til. Jeg har da i alle fall spist grønnsaker.

Det skjer opptil flere ting imorgen. Men jeg slutter sent på jobb, og skulle helst sovet ut etter en uke med masse mas. Så vi får se – Oslo med klassevors og byen? Eller Oslo hos Des og fest hos ukjente? Uansett kan det bli en bra kveld – om jeg orker og kan. Jeg får dvele ved det mens jeg selger klær til lettlurte mannfolk og bretter andre klær som de roter i. Neida, dere er ikke så lettlurte, men dere er flinke til å ikke vite hva dere skal ha, trenger og vil ha. I alle fall gjelder det noen av dere. Og jeg liker dere.

~ av Trine den oktober 31, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
