Toltaly random

Imorgen skal artikkelen min være ferdig. Jeg føler meg bare ikke ferdig. Syns ikke jeg får den til å bli så bra som jeg hadde forestilt meg. Buu. Jobbet på Mosseporten idag. Møtt verdens kjekkeste bergenser! Han var en fryd for øyet, for å si det sånn. Nok om det.

Igår skulle jeg være flink å trene på morgenen, bortsett fra at jeg utsatte det til sånn litt over ti. Idet jeg setter meg på sykkelen, småtrøtt, tropper hele MFK laget opp! Og tror du ikke at de skulle sykle a? Om de skulle! Så der satt jeg da vettu, jeg og MFK. Aldri følt meg smartere. For ikke å snakke om sporty. I’ve learned my lesson. Dagens moral: Man skal ikke være på Spenst i halvelleve tiden.

~ av Trine den oktober 30, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
