Rygge – Oslo = 1175,-

Jeg skulle ta to-toget til Oslo for å hente jakka mi idag. Gjett hva som skjedde? Jo. Toget var innstilt, men du gjetter ikke hva som skjedde videre. Jeg, ene og alene, kjørte TAXI på nsb sin regning inn til Oslo S. Haha. Den turen koster like mye som månedskortet mitt. Skal innrømme at jeg koste meg med det. Turte ikke akkurat si til taximannen at jeg kun skulle inn å hente en jakke, men.. Haha. Her er bevis:

                             

~ av Trine den oktober 29, 2008.

Én kommentar to “Rygge – Oslo = 1175,-”

  1. Kred.

Legg igjen en kommentar

 
