An attempt to tip the scales

Så lett ble du ikke kvitt meg. Jeg har mer på hjertet som rett og slett ikke kan vente. Å ha en storesøster skal vise seg å være ganske så kjekt. Her har jeg igjennom hele oppveksten smiska og krangla meg til å være lenger ute, få være lenger oppe, sove hos kjæresten, gå lenger enn over gata. Så når nestemann vokser opp er det jo bare værsågod å gjøre som du vil. Omtrent. Et nei blir fort et ja om man drar «jammen hvorfor ikke». Litt surmuling, og en enda bedre en «Når fikk Trine lov til å gjøre det?» så er det i boks. Ungdommen nå til dags! (Er det ikke herlig når gamle mennesker sier det?) Så siden jeg har banet vei, er det jo bare å gjøre litt som man vil. Går det ikke den ene dagen, så gjør det det den andre. Og sånn går no dagan..

Jeg ser forresten at mange bloggere har «dette har jeg på meg idag» bilder. Tenkte jeg skulle hive meg på den bølgen, bare med en liten twist – hvilket blir; Dette har jeg ikke på meg idag:

Too bad, tenker kanskje du.

~ av Trine den oktober 28, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
