All todays bullshit

Jeg skulle vært på skolen idag. Kl 16.00. Men jeg dro ikke. Istedet dro mamma og jeg til xxl i Sarpsborg, hvor det ikke var en dritt å se på. Stopp-senteret må være norges dårligste. Match butikken der ute så ut som et bomba horehus – no kidding. Så vel egentlig ikke en ordentlig bretta ting, alt hang på halv tolv og dama sto i kassa og kjatra. Med dialekt. Brei dialekt!

Det er virus på fæjsbukk, som mannen sa. Så hvis du får en link fra en venn, som du ser kan føre deg til you tube må du for all del ikke åpne den. Så fort du åpner den vises det en film og vips så har du virus, og i verste fall har de tømt dataen din for personlig info. Those bastards! Men min pc er så søt at den ikke vil gi de noe info likevel. Den overrasker stadig. I over to måneder har jeg ikke hatt batterikapasitet what so ever, men nå – idag – hadde jeg plutselig 24 min frihet fra laderen. Kanskje den liker kulda. Eller har den kanskje skjønt at jeg er i ferd med å bytte den ut, og vil vise seg fra sin beste side. Ny pc? Eller skal jeg få for mac? Any ideas?

Det er så sinnsykt kaldt ute idag! 1 grad er ikke akkurat mye å skryte av. Meldt snø imorgen sies det, og det hadde jo passa meg fint. Så med kalde tider på vei trenger man en liten må ha liste:

  • Elizabeth Arden Eight Hour Cream (my love)
  • Håndkrem
  • Pledd
  • Lue, stort skjerf, for ikke å nevne ugg’s og boblejakke (men ikke store bobler selvfølgelig..)
  • Kakaoo – Godt for sjela, og endorfinene i den gjør deg glaaad
  • Joggebukse, egentlig uansett årstid, men spesielt nå
  • Cafèturer med gode venner
  • And I hate to break it to you.. Men, en kjæreste.

Noe jeg har glemt?

Nei. En sjokolade om dagen, gjør deg glad i magen. Så jeg skal se på Grey’s, skrive mer på artikkelen min og legge meg. Må forresten få med dagens ord: Taburett. Quote pappa: «Jeg sto nemlig innerst i kjellern på en taburett, så jeg kunne ikke låse opp døra når du ringte på.» Haha. Finitofinale. Good night, and good bye.

~ av Trine den oktober 28, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
