Suddenly everything has changed

Og tror du ikke at uken bedret seg så fort jeg kom på skolen? Timeplanen er forandret og alt er fryd og gammen. Gammen, gammen, gammen som Lena ville sagt. Fri onsdag og torsdag, begynner sent imorgen og 11 på fredag. Jeg lurer på om dette utvikler seg til å bli en favoritt uke. Det er i alle fall ikke det værste jeg har vært borti. Prikken over i’en? Jeg fant en vinterjakke idag. Noe jeg har lett etter i flere måneder – og der var den. Brun, herlig Bergans jakke. My favorit.

Dessuten skinne sola idag. Nytt Spirit har jeg lest, og jeg skal ta bilder for to i klassen min til magasinet. Herlighet, jeg skjønner ikke hvorfor jeg så så grått på denne uka. ;P Eneste kjipe er at jeg må lese hundreoghelvettes mange sider til imorgen – pfu stuff. Tør vedde på at det blir en småtørr forelesning, men det får’n tåle. Jeg tror det ligger noe i å se det positive i ting. Plutselig blir alt mye bedre! Digger Spirit forresten, gratis magasin som man får på bla Urban. Masse artig stoff med en herlig sarkastisk skrivestil. I like! Så forresten en annonse ang surfetur til Marokko, noe jeg er driitkeen på! Væme?

Skal jeg forresten fortelle deg litt om boblejakker?

~ av Trine den oktober 27, 2008.

3 kommentar to “Suddenly everything has changed”

  1. Jaaa! Endelig! Velkommen til bloggverden :-)

  2. Jeg er ganske keen på få å høre litt om boblejakker! Evnt noe mer om European Airlines som detter ned hele tiden.. ;)

  3. Taakk! Og Monica, invite meg til bloggen din – jeg får ikke lest den!

    Og slyfly, haha, det er mer der det kommer fra. Disse usikre flyselskapene asså..

Legg igjen en kommentar

 
