Somewhere a clock is ticking

I natt skal klokka stilles tilbake, everyone. En time mer på byen, for dere som er der. En time mer søvn på meg. Lysere om morgenen – fortere mørkt på ettermiddagen. Tiden er inne for en IKEAtur, her skal det hamstres stearinlys! Ingenting er mer kos enn levende lys, godt selskap eller en god bok. Og som jeg har nevnt tidligere holder jeg fortsatt på med Stieg Larsson’s Menn som hater kvinner. Jeg er oppslukt, klarer nesten ikke legge den fra meg. 300 sider og 2 bøker til gjenstår. Og jeg kan ikke vente.

Skulle ønske noen ville lage pannekaker til meg imorgen tidlig.

~ av Trine den oktober 26, 2008.

2 kommentar to “Somewhere a clock is ticking”

  1. Ajaj, stopp litt! For oss som er i Kristiansand, hvor de fleste politikerne er jesus’ beste venn er det ikke så lett. For det første så skulle klokken stilles tilbake kl 03.00 i natt og for det andre så stenger sjenkinga på byen her kl. 02.00. Ergo, de som var på byen (ikke jeg) måtte gå hjem like tidlig som vanlig:P

    Kos deg med Stieg Larsson!

  2. Godt ikke du var på byen da :-) I Oslo fikk de visst ikke være lenger ute der heller. Ble snytt for en time der gitt!
    Hyggelig at du leser bloggen da :-)

Legg igjen en kommentar

 
