The Shawshank Redemption

Jeg tenkte jeg skulle begynne på første utkast til artikkelen min. Men så tenkte jeg at jeg skulle blogge litt i stedet. Ikke spør meg hvor jeg har lagt fra meg selvdisiplinen min.

Dagen har egentlig bare fløyet av sted. Har fått trent, men det er også det eneste. Så mens jeg venter på at denne arbeidslysten skal komme og ta meg, kan jeg jo bare glede meg til resten av uka som ikke er det grann bedre. Morgendagen har liksom ikke livets rett. Skole fra 8-14, jobb fra 15-20. BLÅmandag med andre ord. Resten av uka er fylt med både skole, jobb og en god del artikkelskriving. Uka kan bli knallgod, den – det blir bare mye å gjøre. Men det er alltids lov til å håpe. Det er mørkt ute, forresten. Og jeg har drukket en julebrus, sånn for stemningens skyld.

Nettopp sett The Shawshank Redemption. Utrolig bra film. Husket ikke at jeg hadde sett den, så når alle andre snakket om at den var så bra fant jeg ut at jeg måtte se den jeg også. Det er jo lenge siden jeg så den for første gang – jeg klarer bare ikke alltid koble tittel og film opp mot hverandre. Teit fenomen. Husker du alle filmer du har sett?

Det er lenge siden det ble mørkt. Vekkeklokka står på ufattelige 05.30. Jeg skal hoppe til sengs, that’s for sure!

~ av Trine den oktober 26, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
