Where did you sleep last night?

Siste vors for Sylvester igår. Alltid greit å ha en unnskyldning for å kunne dra på fylla, men gårsdagen var helt suuper! Jeg gikk for den samme vinen som forrig helg – var kanskje ikke vinen sin skyld at det gikk som det gikk. Og spør du meg er den innmari god. Sylvester derimot syns den smakte bæsj. Slapp jeg i alle fall å dele! Alle ble vi gode og fulle, men å velge utested det er jo så og si umulig. Alle vil til forskjellige steder, og aldri ender man opp på et av de man foreslår. Vi endte opp på Onkel Donald. Ikke noe å hoppe i taket over, men med godt selskap er jo alt moro!

Yves og jeg gikk heeelt opp til St.Hanshaugen, motsto enhver taxi som kjørte forbi. Forbanna fornuftig ungdom! Snarvei på snarvei – jeg visste jo aldri hvor jeg var. Eller, jeg gjetta hele tiden, men du kan jo banne på at det jeg trodde var en halv mil unna. En vakker dag skal jeg ta med meg kart, kamera og telefon (just in case) og tusle Oslo rundt. Sånn ca Oslo rundt. Er i alle fall greit å vite litt mer enn at Karl Johan er midt i smørøyet, og at St.Hanshaugen er litt lenger oppi der. Jeg hadde lett rota meg bort, selv på dagtid. Lett!

Lørdag kveld og her sitter jeg. Skjønner ikke helt hva jeg driver med, men det er en annen sak. Vært i Ås og fått storyen til artikkelen min. Er jeg dritfornuftig begynner jeg å skrive på den, men vi vet jo begge at jeg ikke er fornuftig. Er ikke noe vits å lure seg selv, the truth sucks anyway! Jeg skulle så gjeeerne vært på The Streets konsert. Er en fattig trøst i at albumet står på, men damn, jeg vedder på at live er bittelitt bedre.

Haha – jeg har sett verdens beste film idag; Speed. God lørdagshungoverunderholdning. Keanu Reeves med legendariske replikker. Sandra Bullock i sitt ess som bussjåfør. Haha, jeg dør bare jeg tenker på den. Men tre favorittfilmer? Boondock Saints, A Beautiful Mind og Happy Feet. Men idag har jeg hatt sykt lyst til å se Forrest Gump, egentlig bare fordi noen løp i Speed og jeg tenkte «run, Forrest, run!» Og jada, humoren var på lavt gir. Men hva kan en forvente en lørdags formiddag etter en natt på rangla, og resten på en sofa? Which brings me to my question; Where did you sleep last night?

~ av Trine den oktober 25, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
