Tuesday I’m in love

Jeg simpelt hen elsker tirsdager. Dagen med stor D hvor jeg får både i pose og sekk. Grey’s Anatomy og One Tree Hill. McDreamy og Lucas Scott. Ja, jeg lever vel kanskje i min egen lille drømmeverden denne dagen, men det trengs innimellom det også. Dagens One Tree Hill var dødssøt, men jeg hater the fact at jeg tror Lucas og Peyton ikke gifter seg. Bufuckinghu.

                       

Høsten har blåst vekk de to siste dagene. Glad i høsten som jeg er, fikk jeg tatt noen bilder før alle fargene blåste av trærne. De siste dagene har jeg hatt en vemmelig julefølelse. Jeg tror det har noe med at når jeg har stått opp har det vært svart som natta (delvis fordi det fortsatt HAR vært natta). Så jeg har liksom tenkt en av to, at enten må det begynne å snø, eller så er det julaften. Ikke det at det bare er mørkt på julaften, men det er ikke poenget. Julemarsipanen er alt i butikkene, noe jeg misliker sterkt. Tenk så koselig det ville vært hvis alle ventet med julebrus, julemarsipan, julekalendere og alle andre juleting til sånn midten av november! Men jula har blitt for komersiell, og alle skal helst spise seg kvalme på julemarsipan før 1.desember. Blir jeg noen gang statsminister skal jeg innføre en lov mot det. Sjangsen er liten for at jeg blir det, men hei så gøy det skulle blitt! Me for president, right?

Imorgen er det skolefri. Likevel skal jeg opp i rimelig tid og få trent før jobb. Noe jeg var flink til å gjøre idag også. Håper liksom jeg er inne i gamet der igjen også, long time no see for å si det sånn! Så det er vel på tide å bruke abonementet igjen, og ikke drive veldedighet.

Nei, McDreamy og jeg har en date i sofaen. Don’t be a stranger, som noen sa til meg..

~ av Trine den oktober 21, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
