Such a rainy day.

Å begynne på skolen 14.15 er vel definisjonen på en myk start på uka.. Ikke gjorde det meg noe i alle fall – tvert imot fikk jeg både sovet ut og gjort unna litt lesing før jeg måtte innover. Innføring i Studiestart Magasin som hele journalistklassen skal skrive for. 35 000 i opplag, delt ut til alle 18-19åringer i landet. Så var det bare det da, å finne en sak som engasjerer. Hva er vel ikke da bedre å enn å skrive om studielivets morsomme side; fylla? Får jeg ideen godkjent blir jeg flue på veggen i Ås, hvor de avslutter UKA’08. De bør vise hva de er gode for, ellers slakter jeg hele Ås universitet.

Gladnyhetene sluttet liksom ikke med sen skoledag, – det regna også, så jeg fikk brukt gummistøvlene mine. Det var på tide! Befinner meg kanskje i feil by med tanke på hvor glad jeg er i de. Skulle aldri flytta fra Bergen, der hadde de vel nesten blitt slitt. Godt jeg har to par!

Nei, imorgen er det opp før sola i det hele tatt har vurdert tanken. Deilig å være ferdig tidlig, men å stå opp halv seks er ikke favoritten. So long, godtfolk. Jeg tar med meg Stieg Larsson og hopper i seng!

~ av Trine den oktober 20, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
