Walk of shame.

Ja, for det ble i overkant mye rødvin i går. Og kjære vinmonopolmann som anbefalte vin og sa at det ikke var noe garvesyre i den – you don’t know what you’re talking about. Men du visste kanskje ikke hvor mange glass det var snakk om, ei heller jeg. Rødvin ble det nok av i alle fall. That’s for sure! I en lånt genser hadde jeg min walk of shame på Oslo S. Og til alle dere som kjøper kaffe på 7eleven; den er grisevarm. Så den kaffen som skulle vekke den fortsatt fulle kroppen min endte med å brenne tunga mi. Great!

Gårsdagen var i grunn ganske super. Supre venner, god vin, morsomme spill. Og puppememory! Haha, herlig spill. Gullpuppene gikk av med seieren – så det er det en skulle hatt; gullpupper. Apropos pupper,  jeg tenkte jeg skulle kjøpe en av de hemmelige tunnellene i London. Samle gull der ellerno. Og hemmelige? De er til salgs. Og de er under London. Det kan ikke være SÅ vansklig å finne de. Skal ikke se bortifra at noen bor i de heller.

Tømmerhoggerne i hodet mitt vil ikke ta seg fri. Det er søndag for God’s sake, hviledag! Noe jeg virkelig har gått inn for å gjøre dag: minst mulig. Stort sett befunnet meg i senga, med unntak av middagen. Og de timene jeg har sikla på Lucas Scott – my sweet love. Det er gutten sin det! Spørsmål: Lucas Scott eller McDreamy? Hvem hadde du valgt? Jeg tror jeg hadde måtte gått for Ole Brumm metoden jatakk begge deler.

Nei, søndager det er noe for seg selv. Jeg har i det minste overlevd. Jeg får bare leve med gårsdagens flauser. Det verste står igjen; Å levere tilbake en lånt genser.

~ av Trine den oktober 19, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
