I’m on it.

Så var jeg en del av dette gamet også. Kan med en gang legge alle kortene på bordet og innrømme at jeg ikke skjønner veldig mye. Men man lærer jo så lenge man lever, right? Så da lærer jeg.

Endelig ferdig med nyhetsartikkel nr 4. Pappaperm var ikke like lett å finne noe om som jeg trodde, så hjemmepappaer: Skriv blogg! We need you. Jeg er spent på hvor mange som trenger denne bloggen. Lurer på om det bare blir meg. Fine by me, jeg trenger igrunn et sted jeg kan skrible litt så det ikke alltid går utover en random sjel på msn. Så Joe – her får du friheten din tilbake.

Klokken 11.30 imorgen står jeg på Gardermoen, heiser det norske flagget og tar imot Sylvester med åpne armer og en farris. Håper han gleder seg like mye som meg – selvom det kanskje er farrisen som drar i land seieren. Anyway; vi skrives.

~ av Trine den oktober 16, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
